stail





Monday, December 28, 2009

Binatang hensem yang jahanam

Aku ingin berkongsi dengan semua, apakah binatang hensem yang jahanam ini dan mengapa ianya terlalu berkuasa. Aku pasti mesti semua tahu siapa sebenarnya makhluk yang bernama YAHUDI kan ? gambar kat bawah ni adalah muka2 yahudi. Mereka lah makhluk paling ego di bumi ni. Bangsa yang tak reti nak ucap 'terima kasih' bila kita tolong dia, bangsa yang kejam, laknat dan segala serbi yang jahat memang Yahudi lah tu. Tapi walau pn dihina, dicaci, di keji dan dijahanam kan hampir 1 dunia, tapi yahudi tetap maju, berjaya dan ramai bijak pandai dari kalangan mereka. Yahudi tidak lah ramai mana tapi mereka jenis manusia yang sangat rajin. Sampaikan setiap masa dan detik tu ada je dalam kepala hotak Yahudi ni nak buat. Yahudi akan merasa puas hati jika ada di kalangan selain mereka khususnya orang2 Islam tergelincir daripada kebenaran Islam, sekurang2nya mereka boleh mendabik dada bahawa bukan Yahudi sahaja yang masuk neraka, orang2 Islam juga turut masuk neraka. Inilah kejayaan yang besar buat mereka kerana berjaya memesongkan umat Muhammad.



Enam Jahanam Yang Comel


Kalau tengok kat negara Yahudi, memang tak ada budaya2 rasmi remaja kita. Nak tahu apa??? budaya lepak jawapannya. Aku semakin hairan bila mana Yahudi ni berehat hanya 4 jam je sehari !!! Kalau kita lah agaknya, seminggu dua mungkin ye tapi aku rasa belum tentu. Kalau ada pun mesti sebab minggu exam, tak pun sebab nak siapkan assingment. Kalau tak, jangan harap. Kita sama je, aku pun macam tu hehe. Berbalik kepada Yahudi, walau pun mereka jenis ego tahap tak boleh nak kita terima tapi kita kena ingat dan buka mata luas2. Kenapa aku cakap mcm tu? sebabnya dengan ego yang tinggi ni lah yang mendorong usaha2 melampau Yahudi tapi hasilnya benar!!!


Berbincang menakluk dunia. WTF!!!


Memang tidak dinafikan Yahudi banyak membantu kemajuan dunia hari ni. Contohnya si rambut putih mengerbang,budak Einstein namanya. Dia lah yang cipta formula nuklear yang mana telah meledakkan kemajuan teknologi dan perindustrian seluruhhh dunia. Memang hebat betul budak ni!! Genius tu!! Cemburu aku,tapi tak pe dia pun dah lama mati. Kalau tak, mahunya aku tuang kepala dia dengan merkuri, biar bersepai terus otak2 dia. Pelajar jurusan kimia macam aku ni, selalu aje dengar teori dan formula dia. Daripada tahun 1 sampai tahun akhir aku belajar. Aku bukannya menyampah tapi apa yang aku cuba cakapkan ni adalah betapa besarnya pengaruh dia walaupun dia dah lama mati. Betul lah hadis melayu kata, manusia kalau mati meninggalkan nama. Setiap buku yang aku beli mesti ada nama dia.



Albert Einstein Pandai Kerana Rambut Ajaib =)



Kerja aku senang guna formula Einstein


Aku pernah terbaca satu artikel yang diucapkan oleh seorang Jeneral Tentera Yahudi iaitu kami tidak gentar dengan umat Islam selagi tiang masjid lebih banyak daripada orang yang solat di dalamnya waktu Subuh. Marilah kita sama fikir2kan akan pengucapan itu. Yahudi dengan bersungguh2 ingin menjatuhkan islam tetapi umat islam sendiri tidak sedar dan tidak bersungguh2 mempertahankan islam. Usahkan agama islam tetapi diri sendiri dan maruah masing2 pun belum tentu dapat dipertahankan. Kita akhirnya leka dan sesat dalam permainan teori dan ideologi Yahudi. Aku cukup bimbang, dalam keadaan kita mengkritik kaum muda yang dijangkiti kuman penyakit sosial yang disebar Yahudi seperi budaya Hedonisme atau Hippies, golongan intelektual sendiri lebih dahsyat dilekakan dengan candu teori dan ideologi tak berguna ciptaan Yahudi ~

No comments:

Post a Comment

You might also like this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...