stail





Friday, January 7, 2011

Selamat Hari Lahir Ayah


~ Ayahku & Emakku Yang Kukasihi Dunia dan Akhirat ~


Tanggal 7/1/1949 lahirnya seseorang ke dunia ini. Hari ini seseorang itu, sudah berkeluarga dan mempunyai 4 orang cahaya mata. Dan hari ini juga genap lah usianya 62 tahun. Seseorang yang dimaksudkan itu adalah ayahku. Ya, ayah yang telah banyak berkorban untuk aku sekeluarga. Ayah yang mendidik aku dengan penuh kasih sayang dan tanggungjawab. Sedikit pun tidak pernah ayah abaikan aku walaupun segala penat lelah ayah selama ini tidak tergambar dengan kata-kata
.


My father has always been there to give advice when I come to him, and been there through all the rough times in my life. Hari ini, Ayah mampu mengukir senyuman indah kerana anak-anak ayah menjadi orang-orang yang berguna. Anak-anak ayah tidak pernah lupa asal usulnya kerana anak-anak ayah sedar jatuh bangun seseorang terletak pada ketaatan pada Allah dan kasih sayang pada orang tuanya yang tidak berbelah bagi.



~ Love u dad muahnxx!!! ~


Since I started blogging online, he has often asked me jokingly when I was going to write up an article all about how great he is! And well, in all seriousness he really is awesome! He’s a fantastic father to my sister,brothers and me. I might not say this out loud.. but I love you! Thank you for raising me… there’s no way I can repay your kindness. May Allah show mercy to you as you did to me when I was little.

You’re my inspiration and
you're A GREAT FATHER IN THE WORLD !!

No comments:

Post a Comment

You might also like this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...